En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Linn - 16 januari 2009 19:23

Idag har jag varit trött nästan hela dagen, och det blir inte bättre av att jag skall tvingas sitta på jobbet till 00.30 Var och fikade med Sophie idag. Hon hade klippt sig och det vart riktigt bra. Häftigt med de olika färgerna. Jag blev nästan lite sugen på att klippa mig jag med. Men jag vet att jag bara kommer att ångra mig senare. Så jag väntar nog med det just nu.

Vi svängde runt en del på stan och kollade också. Det kan vara ganska kul att förnster shoppa också. Vi var även på garn affären och köpte stickor och garn så nu ska Sophie lära sig sticka.

Skojsigt.

Hon börjar på jobbet igen på måndag. Ska bli kul att ha henne tillbaka.

Imorgon skall hon med och träna. Roligt att folk vill börja typ samtidigt som en själv så man har någon och gå med som också är lite nybörjare. :)

För första gången på jag vet inte hur länge är det lugnt på chatten på kvällen. Kan bero på att det är fredag och inte jul längre.. Folk har förhoppningsvis annat för sig.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards