En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Linn - 28 maj 2011 22:05

Gårdagen började på sämsta möjliga sätt.

Jag skulle cykla till bussen, men upptäcker efter några tramptag att det är punka. Så jag får panik och måste gå med sveriges snabbaste steg till bussen. Bara för att upptäcka att jag glömt snusen hemma när jag är halvvägs. Dessutom regnade det!


Kom till jobbet och fick goda nyheter iallafall.

Vi åkte till nya Ikea och citygross.

Hittade mitt drömkök på Ikea..

  Helt fantastiskt!!!


Pantmaskinen tycktes känna till vem jag var också.

 

Vi var på Pirates of the Caribbean - Främmande farvatten i 3D :)

Det var en ny spännande upplevelse. Och sjukt bra film.


 

Blev en tripp till skybar och tittade på utsikten också. Helt sjukt fint är det där. Dit ska jag igen.


Idag när jag kom hem blev det att duscha snabbt för att sedan åka till brukshotellet och fototräff.

Hann med två olika sessioner. På den sista jobbade jag med en sjukt söt tjej som var svinduktig. Och 3 olika fotografer.  Ska bli spännande att se bilderna när de kommer.

   


Nu slappar jag i min rosa overall och kollar på skit på tv:n.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards