En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linn - 4 maj 2011 14:48

Slog jag upp ögonen inatt, och har sedan dess inte kunnat somna om.

En av anlednigarna till detta är att jag frös så otroligt mycket.

Men nu har vi hittat anledningen till det kalla huset.

VÄRMEN VAR AVSTÄNGD!!

Detta är nu justerat, så förhoppningsvis kanske vi har någorlunda värme ikväll eller möjligtvis imorgon..

En annan anledning är mitt vanliga nattgrubbleri som jag faktiskt varit ganska sparsam med på senaste tiden, men inatt kickade det igång må jag säga.

Och har man väl börjat, ja då rullar det på.

Jag minns verkligen inte allt som rullat genom mitt huvud inatt, men känner mig lite lugnare överlag idag.

Igår var en skitdag. Jag grät till och med ungefär 2 minuter, men bara man fick det överstökat blev det bättre. Ibland måste man bara få släppa på spärren och låta det trilla ut.


Bestämde mig även för att ta en liten jogging/powerwalk runda. Vilket jag grymt får ångra idag! Men ska man ha ont ska det väl vara träningsvärk man ska ha...

    Höll på att trampa på denna förskräckliga varelse, men missade den som tur var. Fy va äcklig!

  Det blev morotssoppa till middag igår, svingod! Vi drack även en flaska vin och åt chips. Jag vet Lisa sockerfria månaden. Men jag tänkte börja med den från och med imorgon eller nästa vecka. Ska ju bort till min storasyster i helgen..   Fejjan min älskade katt gjorde allt hon kunde för att hjälpa mig hålla värmen.


  Idag blev det bilbesiktning inne i stan.   Gick ju bra! Bara ett halvljus som lös dåligt. Och några grejer som stack ut som måste plockas bort efter extraljusen som åkte igår.

Nu ska jag nog vila lite, eller försöka iallafall. Ögonlocken känns aningen tunga..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards