En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Linn - 2 maj 2011 18:09

Ja ibland börjar man undra om det är ett kylrum man bor i.

Jag har tagit en lång svinvarm dusch, ligger i min overall med täcke i soffan och mina händer är som isbitar.

Kan knappt skriva.

Det är inte OK!


Valborg blev en lugn hemmakväll med Madde. Ganska skönt att inte vakna bakis och trött. Fick jobba lite extra på Söndagen också innan jag skulle hämta Karin.


Jag funderar just nu ganska mycket på en viss sak.

Är så dålig på att tolka saker i vissa sammanhang, och fast jag egentligen bara fått bra vibbar sätter mitt huvud stopp för det. Mest är det nog rädsla för vad som kan hända. Och om jag kommer stå där med huvudet i soppskålen igen.

Men vad gör man? Ska man våga chansa och släppa på spärrarna?

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards