En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Linn - 9 maj 2011 23:56

Idag när jag kom hem från jobbet satt jag på golvet vid tv-bänken och grejade med datorn.

När jag slänger ett öga bakåt ser jag att vi har ett myrsamhälle som kryper upp och ner ur golvplankorna. De tar en stig över mattan, upp på bordet. För att sedan vandra tillbaka och ner igen.

Ganska svinäckligt om du frågar mig..

  Här är dom inte så många på samma ställe.. men man ser deras lilla stig..

Iallafall, gårdagen spenderade jag i Bromma hos min systers storasyster som jag inte är släkt med. Sjukt jag vet, men lite underhållande också. Hon känns iallafall som släkt.

    På deras gård som är supermysig, har dom en fantastisk hängmatta som jag tillbringade mycket tid i.

Man måste ju passa på..

       

Sedan åkte jag hem till Hallsta. Daniel var jättesnäll och hämtade mig inne i Västerås.

Jag hann tvätta lite och så innan frugan kom hem.

Sen tog vi en vansinnesrunda i byn. ( Det gick inte fort, vi mer fulade oss en massa. )


Idag har jag jobbat 8-18.30

    Lunchade och solade lite nere i Kajen.

Det är så underbart väder nu :) Och imorgon är jag ledig, då ska det solas.

Om myrorna vill vara inne, tänker jag vara ute.

:P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards