En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linn - 25 mars 2009 21:27

Idag har emma gnidit det i mitt ansikte att hon slutar 21.00 Oh så sitter hon å smilar och är svin nöjd när klockan blir nästan nio och ska göra sig klar att gå hem. Så kollar hon på telefonen och har endast varit inloggad 8 timmar man ska vara inloggad 8 och en halv timme med alla pauser och luncher inräknat under en dag. HAHAHAHA

Hon hade en halvtimme kvar!

Det gjorde resten av min dag.

Av Linn - 25 mars 2009 14:52

Och spenderade inte allt för mycket pengar. Jag köpte endast ett par byxor på rea och en handväska. För jag har ju så lite handväskor... (ironisk)

Tvättade bilen också. Men den fina oljan som man använde för att smörja handtagen med som samlat upp all smuts som finns ville inte riktigt gå bort. Får ställa mig och skrubba imorgon på dagen så går det förhoppningsvis bort.

Fikade med Lisa, Steffe och Kim idag. Trevligt att spilla lite tid med min favvo hobby.

Fika är kanske det bästa jag vet, inte för maten utan för att det är socialt och trevligt att sitta och snacka en massa strunt och bara iaktta människor runtomkring. Nyfniken som man är. Och ja jag stavade fel med mening.

Ååå jag vill bara att tiden ska gå fort idag så jag får sova och vakna upp och jobba så jag kan åka till Åre. Sedan är det inte länge tills jag blir gammhagga :( Det positiva är att min kära familj kommer upp och firar med mig.

Dom är så gulliga min familj.

Sen är det påsk och jobb, och så kommer den person som ger mig mest glädje just nu. Som håller mig sällskap på jobbet och får mig att tänka på annat än bara det som tynger ner mig.. Längtar!


Av Linn - 25 mars 2009 09:56

Och jag börjar inte förens 3 gissa vad det betyder?

Att linn kommer göra av med lite för mycket pengar på lite för mycket onödiga saker (även nyttiga).  Men va fan. Imorgon åker vi till Åre och då jävlar ska jag ha roligt. Länge sen jag drack nu. 

Hmm kommer inte tåla så mycket, får nog tänka på det lite.

Jaja jag har inte tid att sitta här.

:P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards