En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Linn - 4 mars 2009 16:36

Emma kom på den briljanta idén att göra detta då vi saknar värme och sol.

Hade inte varit fel alls faktiskt. Detta gäller då oss båda. 2 för priset av 1 lixom. Ett tips gå in på emmas sida länk finns längre ner och läs kommentarerna vi fått.



Det vi söker är:

En snäll och trevlig kille/man i sina bästa år.

Du ska vara givmild och generös

Trevlig och god hygien, inga smutsiga naglar.

Du bör tycka om att städa, diska och laga mat.

(Din mamma jobbar inte här)

Ett fett bank konto och det är ett + om du

gillar att bjuda med oss på en massa utlands resor men häftiga drinkar och en massa nya äventyr.

Du som vi uppskattar även avhållsamhet och tid isär

Endast seriösa ansökningar, tack.

Söker gör du genom att kommentera detta inlägg,

Bild är ett + men inget måste....

Av Linn - 4 mars 2009 15:54

Idag exakt om en månad fyller jag år. Jag blir 25.. Och det börjar kännas att man frenetiskt försöker göra saker som man känner sig yngre utav. Typ träna och jag lyckades iallafall ta körkort och köpa bil innan jag fyllde. I´m proud. Tog på mig att jobba i helgen så jag fick en extra dag ledigt nästa vecka så jag kan ta lilla pärlan som kommer heta Kitty när jag är klar med henne till värmland på torsdag morgon så jag är framme på eftermiddagen.

En dag extra med kära familjen. Sedan skall jag skjutsa mamma och pappa ner till kil på Fredagen och träffa hela tjocka släkten.

Bilen går bra för dom som undrar. Skall följa med Linda till långsele på fredag kväll och kolla igenom bilen med hennes styv pappa. Så att allt är ok. Har lite problem när den skall starta, man måste gasa lite annars dör den.  :(

Skall äntligen träna idag efter över en veckas uppehåll. Har ju varit svin förkyld och inte haft orken. Det är inte bra att träna när man är sjuk har jag hört.

Imorgon är jag ledig och ska försöka städa hemma så det blir gjort nån gång.

Även ledig fredag sedan jobbar jag Lördag-onsdag och torsdag åker jag.. Fullt upp nu.

Nu ska jag jobba vidare..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards