En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Linn - 24 mars 2009 14:48

Jag har för tillfället en gammal vän inneboende tillfälligt. Hennes farmor har fått en hjärnblödning och behövde bo hos nån så hon fick hälsa på henne om det sorgligaste skulle hända. Det är både trevligt och ovant att ha någon boende hos en själv.

När man är van att kunna göra exkat som man vill. Men det är samtidigt roligt att inte vara själv. Hon är dessutom hög-gravid och det är ju lite spännande även det.

Snart bär det av till Åre. Det ska bli så himla kul! Jag ser verkligen fram emot det. Härligt att komma bort och träffa folk och se lite nya saker.

Sitter på jobbet vilket är måttligt roande. Och mitt internet dog igår.. Jävla typiskt. Jag kände mig helt handikappad. Men det kan ju vara nyttigt det också.

Man kan inte förlita sig helt på tekniken nu för tiden.

Snart är det den 12 april och jag får besök och kommer vara nervösast i världen! Men ska verkligen bli trevligt. 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards