En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Linn - 17 mars 2009 12:54

Idag är verkligen inte min dag. Allt jag gör går åt helvete, jag slår i saker och är svin trött och jag som trodde att denna dag skulle vara någorlunda bra. Icke!!!

Och nu slog jag i knät i skrivbordet också. Jag borde ha grävt ner mig i sängen idag. Försov mig gjorde jag också, så jävla typiskt.

Nee blir ingen träning idag, ska bara bänka mig i soffan och inte röra en fena.

Skit dag!


Av Linn - 17 mars 2009 11:07

Idag skiner solen och allt smälter och jag med det. Vårkänslorna pritter i kroppen och jag känner mig glad i hjärtat förutom att jag är helt slut och knappt orkar nåt. Helgen har varit fantastisk men ansträngande.

Mycket intryck, mycket människor och en jävla massa bil körning. Men nu känner jag min bil iallafall.


Resan gick jätte bra, förutom vildsvinen som var mitt i vägen ( se bilderna ) samt renarna som helt oblygt stod på vägen och blockerade.

Helt sjukt egentligen. Resan ner såg jag inte ett djur men hem då kommer dom fram.  

Såhär i efterhand känns det som att resan gick alldeles för snabbt och jag saknar familjen så otroligt mycket nu.

Även fast vädret är vackert och livet känns bra är jag ensam.

Även en bild från släkt middagen, Jag min kusins flickvän Maria, Fanny min kusin och kusin Frida.

Av Linn - 17 mars 2009 00:02

Det handlar liksom om att alla svar ska börja
med första bokstaven i ens eget namn!
I det här faller mitt.....
Here we go..

1. Vad heter du?   Linn
2. Ett ord på fyra bokstäver:   Lava
3. Flicknamn:   Linnea
4. Pojknamn:   Love
5. Yrke:   Läkare
6. Färg:   Lila
7. Klädesplagg:   Linne
8. Mat:   Linser
9. Sak i badrummet:   leksaker till badkaret
10. Plats/stad:   Lima
11. En orsak att vara sen:   Leverans miss
12. Något man skriker:   Latmask!!!
13. Film:   Long kiss goodnight
14. Något man dricker:   Läsk
15. Band:   Lifehouse
16. Djur:   Lejon
17. Gatunamn:   Långgatan
18. Bil:   Lada
19. Sång:   Love hurts
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Långdistans löpning (tävling)


Känn dig utmanad.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards