En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Linn - 17 januari 2012 03:14

Igår kväll efter Rob slutat jobbet packade vi ihop oss och åkte ner till Wharewaka point och tog oss ett dopp och grillade. Dock valde vi den grill som fungerade sämst och det tog sin lilla tid att få maten klar men det blev gott tillslut. 

       



Herregud vad jag gillar folket här, det finns alltid saker att göra och alltid nån som vill följa med.

Och solnedgångarna över sjön är helt sagolika, visst solnedgångarna i Norrland är otroligt vackra men jag tror dom man ser här tar priset.



I Söndags var vi på DeBretts igen och badade i varmvattnet med Darcy. Det var nice att få hänga med honom igen. Han är ju den man känner bäst förutom Rob här.

Efter det kom det lite folk hem till huset och vi satt och hade en liten get together.

Idag skiner solen för fullt igen och jag kan inte riktigt njuta av den ( brände min rygg igår :( ).

Men tog en liten sväng på mina rullskridskor.

Blev inbjuden av en av Tandemhopparnas flickvänner att komma och träna med hennes rollerderbylag på Lördag. Så jag sa ja :) varför inte, kommer förmodligen inte komma med i laget men lite träning vore bra.


Idag blir det bad efter Rob slutat jobba igen. Jag längtar, det är så sjukt varmt.

Jag klagar verkligen inte!  

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards