En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Linn - 5 januari 2012 23:32

Jag har haft 2 sjukt bra dagar. På tisdagen hängde jag med Carin och Isak och tog en öl på nåt trevligt hak. Tiden gick så fort och jag hade så himla trevligt. 

 



Dagen efter var det dags för mitt party och jag hade en massa att göra. Fick en ipod av en kompis och gjorde mig festfin.

Jag trodde inte att det skulle komma så många, men det gjorde det. Och jag är sjukt nöjd med min fest.

En av dom roligaste överraskningarna var att Mats-Arne numera Mattis kom som jag inte hade sett på 5 år. Men han var sig lik.

Jag hade så sjukt roligt igår. Skrattade mest hela tiden.

     



Och fick även en egen improviserad låt av Mattias och Filip. Dock gick det inte att ladda upp den. Och nästan inga bilder heller.

Idag har vi haft Jullan här och ätit god mat och myst. Jag har packat allt, skrivit ut mina biljetter och fixat allt jag kan komma på. Förutom förrådet, den förbannade dörren!

Imorgon bär det av, jag kan inte fatta det :O

Men nu ska jag försöka sova.

Wihooooooo  

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards