En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Linn - 8 mars 2010 22:15

  Jag vill, jag vill, jag vill se den!

Är ju förälskad i alla tim burtons filmer.

Han är så sjuk i huvudet att det passar mig. Hahaha

Råkade snubbla över soundtracket på spotify också:

Various Artists – Almost Alice GILLA!!!

Av Linn - 8 mars 2010 20:20

Varför lagar man alltid så förmycket mat när man lagar mat själv. Man gör inte lite förmycket utan det räcker till ett helt jävla kompani.

Och det slåt aldrig fel.

Jag lagade en sådan middag idag, och jag är väldigt dålig på att laga mat till mig själv. Inte att jag lagar dålig mat utan att jag lagar det väldigt sällan.

Det är så mycket enklare att bara ta en macka eller kanske skippa maten helt.

Det händer vissa dagar att jag bara äter ett mål mat. Och det påverkar humöret ganska mycket märker man. Man blir trött och grinig och en jävla surkärring helt enkelt.

Att man aldrig lär sig!

Är så sliten idag, baksmällan har nog inte riktigt lagt sig ännu så det blir nog en tidig kväll. Om jag lyckas somna vill säga.

Det är alltid så att man inte kan sova när man ska. :P


Av Linn - 8 mars 2010 13:15



Hon är väl fantastisk!

Haha men lite så känns det när man har glömt telefonen hemma imorse innan jobbet. Man kan inte skicka sms eller veta om nån har hört av sig.

Mycket obehagligt. Vilken jävla mobilnörd man är egentligen när man känner sig naken utan telefon.

Jaja blir ju bara en överraskning när man kommer hem istället.

;) 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards