En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Linn - 7 mars 2010 21:44

Den längtan jag har hem just nu är den största längtan jag känt efter något på väldigt väldigt länge.

Att få komma hem och lägga sig i sängen, eller kanske måste äta lite först men ok.

Äta lite och sen lägga sig i sängen och titta på lite menlös tv och sen få i princip däcka kommer vara så otroligt underbart.

Att jag klarat av denna arbetsdag utan att vilja hänga mig i slutet av dagen är en enorm seger och att inte bakfyllan har plågat mig till döds.

Thomas satt och jävlades innan han gick hem idag och pratade om all fet mat som man bara vill trycka i sig när man är bakis. Strips ( min favvo ), pizza och en stor iskall cola är något som skulle knulla i munnen på mig just nu. Men jag har en sparrissoppa som jag ska äta så vackert när jag kommer hem.

Som jag skulle ätit till lunch men glömde.Så sjukt typiskt.

Så nu har jag suttit här, svältande och ynklig. Men är huvudet dumt får kroppen lida.

Av Linn - 7 mars 2010 17:02

Ja nu sitter man här, i gårdagens smink som var sjukt snyggt igår men kanske inte lika smickrande idag. På jobbet och har väl kanske mått bättre i mina dagar.

Att sitta här helt ensam i ett rum som för övrigt kunde varit lite muntrare och stirra på samma gamla skärm och bara vänta på att tiden skall gå har otroligt nog varit roligare än det är just idag.


Jag hade en så himla trevlig kväll med alla. Det var kul med besöket från näsåker och att dom verkade ha relativt kul ändå.

Jag drack väl kanske en shot för mycket. Och råkade spy lite när jag kom hem inatt.

Men man får verkligen sota för sina synder dagen efter. Men det är lätt värt det för jag hade så kul igår och var på ett riktigt bra humör.


Jag måste bara tipsa om en sak som är så otroligt kul när man är bakis. Sök på tourettesguy på youtube. Kan inte kolla på det på jobbet så jag kan tyvärr inte länka.

Men han är ju så jävla rolig.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards