En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Linn - 27 januari 2010 23:43

  Idag har det fan snöat lite mer än vad man kan tycka är nödvändigt. Och den här dagen har mest bara drivit mig till vansinne. Först att tappa telefonen i den förbannade snön så man inte ens kan hitta den. Sen behöva skotta fram bilen på parkeringen på jobbet. Som tur var tog min kära syster över skottandet och jag skötte sopandet. Åkte och köpte snabbmat, för efter den här skitdagen vem vill ställa sig och laga mat.

Och när man kommer hem är parkeringen totalt igen snöad, så man får ställa sig och skotta i 30 minuter för att ens kunna parkera och köra till parkeringen.

Nej nu ska jag bara lägga mig och få den här dagen överstökad.

Förhoppningsvis ser morgondagen lite ljusare ut.

Av Linn - 27 januari 2010 18:09

Idag har det snöat NA JÄVULSKT!!!!!

Och Linn går från affären på lunchen, och skuttar lite fint för att inte få all snö i skorna, för att skutta till dom spår som faktiskt finns.

Kommer till jobbet och märker att telefonen inte längre ligger där den ska.

Kollar febrilt överallt i väskan i påsen i jackan.

Men NEJ ingen telefon!

Jag har skuttat bort telefonen!!!

Så om jag inte svarar på samtal/sms beror det på att jag är ett jävla klantarsle!

Jävla skit är vad det är.

Ingen väckarklocka ingen telefon överhuvudtaget. Hur ska jag nu kunna leva?

Och som om jag behövde mer saker att lägga pengar på?

Hur i helvete ska det här gå?


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards