En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Linn - 25 juli 2008 15:51

Linnsan har idag den ruttnaste dagen ever, inte nog med att man skall jobba när det är laxfestivalen till 22.

Nej det är strålande sol och man får sitta och huttra påpälsad på jobbet.

Godis maskinen snodde mina 6:- och jag fick inget för pengarna. Det är orättvist. Mina arbetskamrater som hade turen att vara lediga eller sluta i någorlunda tid trycker upp det i ansiktet på mig. Oh happy day! May it never end.

Vissa dagar borde total raderas från ens minne samt ens verklighet. Typ ja idag var en skit dag vi hoppar till nästa.

Om ändå livet vore så väl.

Mamma kommer idag. Och vi ska ta en öl på stan när jag slutar vid 22.

Ska även träffa Linda, och Carin som jag inte sett på ett år.. Saknar henne otroligt mycket. Skall bli kul att snacka lite skit å umgås med henne.

Förhoppningsvis blir den senare delen av kvällen mer intressant och lite trevligare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards